Ebruderya ben ilk dogumum sezeryandi ben normal alt ust takim aldim iki tane oyle dugmeli felan da almadim.Ha imkanin varsa dugmeli daha rahat olur emzirmek icin.Ama bez felan takildigi icin siki tutmasi icin alti pijama gibi olsa daha rahat edersin canim.Gecelik gibiler rahat olmuyor yatip uzaniyorsun felan aciliyor ustun.Zaten alttan isleri olmuyor seninle sezeryan olsan uyusukluk gecince giyiniyorsan alttan bakmiyorlar.