Seyma0368 bi sıkıntı olmaz canım hiç korkma benim bi yakınımda da kan uyuşmazlığı var ve 4 tane çocuğu oldu sapasağlam hep MaşaAllah ve hepsinde de bebeğiyle kan uyuşmazlığı yaşadı kan uyuşmazlığı iğnesini 2 dozdan fazla aldı o bi sıkıntı çıkmadı bizde de bi sıkıntı çıkmaz Allah’ın izniyle gönlünü ferah tut 🥰