sağolun arkadaşlar hepimiz sağlıklı şekilde kucağımıza alırız indallah evlatlarımızı💖 benim tek belirtim tat ve koku 3-4 gündür hiç yoktu gripmişim gibi burnum akıyordu ve halsizdim. şuan diğer belirtiler hiç yok sadece tat ve koku kaybı yok yavas yavas almaya başlıyorum gibi