Deryakarahan ne zaman kontorolun , bende ara ara ağrı giriyor çıkıyor fakat kasilmam coktu iki haftadır , şuan 37+5im bu arada , iki gün önce kontrolüm vardı kasilmam çok diye söyledim ve bacak aralarim ağrıyor tam kasik kemmiklerim yani yattigim yerden kalkamiyorum bazen bacaklarimi açamıyorum diye muayene etti alttan ve bir parmak ucu kadar acilmaya başlamış dedi , sezeryan olacağım 6 gün sonra o önceden belliydi zaten