Ebusk25 dün tüm gün yaşadım bende. Yılbaşı nedeniyle acillerde ilgilenecek doktor da bulamadık en son araştırma hastanesinde test yaptılar bende de bakteri çıktı. Sabaha kadar sancım sürdü bıçak saplaması gibi bi ağrıydı. Mide bulantısı ve kusma da yapıyordu. Doktor tek kullanımlık Monurol antibiyotik verdi gece onu kullandım fakat gerçekten en iyi gelen şey bol su içmek. Bugün nerdeyse 4 litre su içtim yavaş yavaş. Ağrım tamamen bitti çok rahatladım. Siz de su için bol bol hemen etkisini gösteriyor