Fundad Kızlar suan 22+0 dayım fakat benegm en basından beri 4-5 gün geri çıkıyor sata göre. Doktor geç döllenme olmuştur sıkıntı yok diyor ama kafama takıyorum ister istemez. Aynı durumu yaşayan varmı ? Bebeğim suan 400gr
esraizmirli Fundad benimde aynı canım 5 gün gerilik var 2 haftaydı 5 e düştü 24 haftalık oldum en son 23 haftalıkken gitmiştim 566 grdı doktorum herşeyin normal oldugunu söyledi zaten 2 hafta geri veya önde olması hiç bir problem doğurmuyor canım
momelif Fundad basindan beri oldugu icin asla problem degil cnm onemli olan sonradan olmamasi o hakde bile iki haftaya kdr gerilik normal sayiliyor gec dollenmede gununu yakalayanda vr yakalamayipbo şekilde devam edende bu cok normal br durum endiselenecek zerre bir durum yk