DilayyEcr Önce hayırlısı olsun canım, Allah kucağına almayı nasip etsin. Ben 24. Haftadan sonra çınarlı kadın doğumda O ur Aldemir’e gidiyorum. 125 TL muayenesi gayet memnunum. Net bir insan, lafı uzatmadan herşeyi anlatır, ne sorsan cevap verir. Sadece çok yoğun bir doktor olduğu için muayene öyle çok uzun uzun sürmüyor.