Zeynep248 Gulaysenkaya canım normal rutin sancıların olabilir gerçek doğum sancısı sırttan kasıklara doğru vuruyormuş galiba.eğer sancı aralıkları sıklaşmışsa siz bi doktorunuzla görüşün yinede
Gulaysenkaya Zeynep248 yarın saattir aralıksız ağrı şuanda hissettiğim belimde falan ağrım yok. Pazartesiye randevum var doktorumla amaa boşa telaş mi yapiorum acaba
Zeynep248 Gulaysenkaya için rahat etsin diye bence bi doktorunu ara görüş istersen canım haftanda gelmiş sayılır bi duş al hem rahatlatır seni
Gulaysenkaya Zeynep248 çok tşk ederim Zeynep hanım🥰iyi ki böle bı platform var hamileler, kadınlar birbirlerine destek oluyor.