Benaytemel hahah bu hamilelik gerçekten çok ilginç bir olay ya 7 aylık hamileyim şimdiye kadar ne kusmam oldu ne tiksinmem vs. Amma gel gelelim geçen ay buzdolabını gece yarısı 3 te indirdim herşeyi sildim içi bir kötü kokuyordu sildim geçmedi günlerce falan koktu bugünlerde farkettim koku gitmiş sanırım hamilelik ten kaynaklı 🤣🤣 çünkü gelen gidene de soruyodum çok kötü kokuyor dimi falan die yok diyodu millet gerçekten bir koku yok . Dönem dönem oluyor sanırım başı veya sonu yok bu işlerin ,😅😅