Mommyyyy Kızlar 2 gündür su gibi birşey geliyor 30+2 yım . Enfeksiyonun vardı ona bağladım tkrar bebeğin hrketleri az ama arada hareket ediyor heryer kapalı karnım da sanki küçüldü piskolojikmi bilmiorum
Rmeysa_1661 Mommyyyy bebeğin hareketleri az olmaması lazım günde en az 10 hareket saymalısınız eğer sayamadı iseniz polisi arayıp acile gideceğinizi bildirin acil de bakılsın
Mommyyyy Rmeysa_1661 burada ultrason yok canım acilde … Bir kere gittim geri döndüm gece doktor olması lazımmış kadın doğum oda yok çatı muayenesi yapicaz dediler izin vermedim . 27 haftalik iken oldu bu olay
Rmeysa_1661 Mommyyyy zaten bebek hareketleri nst ile kalp atışına bakıcaklar eğer nst var ise riske atmayın derim
Mommyyyy Rmeysa_1661 canım bebek hareketi çok şükür var ben suyundan endiseliyim cevabın içinde çok teşekkür ederim
Rmeysa_1661 Mommyyyy bebek hareketi olduğunu ama az olduğunu söylediniz bunun için ısrarla acile gidin diyorum suyu azalan bebeğin hareketleri de yavaşlar çünkü sağlıkla alın kucağınıza iyi akşamlar