Aprilsssmom Kızlar merhaba 24 haftalık gebeyim sağ göğüs ucumdan 2 kere sarı ve su gibi bi sıvı geldi, bu durumu yaşayan var mı? Normal mi doktoruma yazdım ama sizlere de sormak isterimm
Bebek-geliyor Aprilsssmom 17. Haftadan beri oluyor. İlk zamanlar baya akıyordu sonraları geçti şimdi 33+1 deyim göğüs ucuna akıyor kuruyor doktorum normal demişti sizde danışın. Böyle durumlarda göğüs ucunu sıkmayın erken doğum riskini tetikliyormuş bilginiz olsun sağlıkla gelsin 🐣
yasemin333 Aprilsssmom ben de 24 haftalığım aynı şekilde bende de var göğüs ucum kabuklanıyor temizliyim diyorum az bi sıvı geliyor
yusufbebekk447 Peki bu akıntıları olanların sütü erkenden geliyor mu ? Ben de dokunduğum zaman birkaç damla geliyor ama sarımsı su gibi
yusufbebekk447 yasemin333 aynen elimle alıp temizliyim diyorum sarımsı su geliyor çok çok az tabi ve sonradan yanma oldu bende krem sürünce
yasemin333 yusufbebekk447 ucunu oynayıp sıksam sanki gelecekmiş gibi hep ben de dokunmuyorum fazla çok kaşınıyor bazen