MuratZeynepDiner kızlarr 36 haftalık hamileyim.bugun sağ ayağımın inanılmaz derecede şiştiğini fark ettim.ayağımın üstünden bileğime kadar çok şiş ödem mi die düşündm ama sadece bir ayakta olması korkuttu kontrolumde salı günğ basına böyle birşey gelen varmı
Sevderun MuratZeynepDiner merhaba ben doktoruma sorduğumda sağ ayağının şişmesinin sebebi rahmin sağda bu yüzden sağ daha fazla şişiyor dedi. Tuzlu yemek ekmek makarna pilav yemene dikkat et yeme dedi ve artan kan basıncından dolayı şişiyormuş eller ve ayaklar
Domatesimm MuratZeynepDiner canım ben geçen gün doktora ayaklarım şişiyor diye söyledim. İkisi birden şişerse bu haftalarda normal ama sadece bi ayağında şişlik okursa mutlaka gel dedi. Doktora gitmelisin. Allah şifa versin
Ayse92 Bende 38 oldum canim 1 haftaya yakin benimde sağ ayak daha fazla sisti sanirim onun ustunde daha fazla durdugumdan ayakta kalinca artıyor ayaginin altina yüksek bisey koy uzat dinlendir
Ayse92 Normaldir sanrim canim artik iyice baski artisi oluyor ondan olabilir benimde baya sisti ama üstüne cok durmayinca indi birazda olsa doktoruna sor yinede icin rahatlar
MuratZeynepDiner Sevderun benmde çok şişince ve tek taraf olunca panik oldm ama normalmiş galiba teşekkür ederim
MuratZeynepDiner Domatesimm ciddmsn canm bende tek bir ayak olunca biraz korktum ödem olsa ikisi birden şişer die düşündm salı çağırdı doktorum gitcm