18 haftalığım vicdan yapıp öğünleri yiyorum. Ki normalde asla bişey yemeden duramam aklıma geleni yemezsen gece uyuyamazdım. Hamile kaldım kalalı yemek benim için zorunlu ihtiyaç gb oldu. Bebeğe bişey olcak korkusu olmasa gğnlerce ağzıma bişey girmeyecek. Canım hiçbişey istemiyor☹☹