Aysenuuur İyi akşamlar ben 8+5 haftadayım az önce çok hafif kan bulaşmıştı bu normal mi çok endişeliyim 🤦🏻♀️😕
ssnnmmm Aysenuuur normal değil bi ihtimal yerleşme kanaması olabilir ama kırmızı renkli kan tehlikeli hemen acile gitmelisin
Ahsennurrrr Aysenuuur gebelikte kanama normal bir durum değil canım yerleşme kanaması da olabilir çok daha önemli biseyde bir damla dahi olsa mutlaka acile git
Helin123 Bazı gebeliklerde oluyor. Bebek keseye yerleşiyor diye galiba. Tutunma kanaması diye biliyorum ama yine de doktorunuza mesaj atın ya da yarın sorun. Ne olur ne olmaz
Aysenuuur Alttan bi lutinus diye ilaç kullanıyorum onun çubuğunu sokup çıkarttığım da oldu çamaşırıma galan bulaşmadı
058elf Aysenuuur bence ihmal etme bi acile git canım gebelikte lekelenme kanamalar geri plana atılmamalı
Nur1903 Doktorum bana kahverengiyse korkma ama kırmızı veya pembeye dönünce mutlaka gel demişti bence bir acilden görünün veya doktorunuza ulaşın ne olur ne olmaz
Aysenuuur Doktorumla konuştum dedi ki endişe etme normal dedi kanama çok olursa mutlaka haber ver dedi şuanlık acile gitmene gerek yok dedi hepinize teşekkür ederim kızlar 🤗🙏