Arkadaşlar merhaba ben gebeligimi yeni öğrendim Çarşamba günü 8.34 gibi çok küçük bi degerle öğrendim. Şu an bir iki damla gibi sadece penceteyle sildigimde peceteye bulaşan kahverengi bi akıntı geldi. Sizce yerleşme kanaması olabilir mi yoksa hastaneye gitmeli miyim ?