Handeekar benim doktorum da öyle dedi. Fakat ne çatıma baktı ne başka bişey. Çok pişmanım Sezeryan olduğum için. Bana pek iyi gelmedi. Yapana saygı duyarım. normal doğum fıtrata uygun sağlık problemi yoksa normal i bekleyin derim. Ben Sezeryan sonrası normal doğum için araştırma yapıyorum.11 haftalık gebeyim. Oğlum da 10 aylık. Nasipse normal doğuracam çabuk toparlanmak adına. Hakkınızda hayırlısı olsun 🙏🏼