ogretmmenanne Kızlar normal mi bu ya? 30lu haftalarda ve Haftası ilerde olan anneler sizde de oluyor mu? Eğilince falan felaket ağrım var
ogretmmenanne Yasemin301 akıntımı falan kontrol ediyorum olağan her zamanki gibi.. ama özellikle sağ bacağımı sürüklüyorum. Kalsiyum magnezyum da kullanıyorum