mervetanhan Arkadaşlar 18+5 im göbegim çok yok ama ben hala yüz üstü yatıyorum bir türlü yan yatmaya alışamadım sizce bebege sakıncası var mı ?
mucizemucize17 mervetanhan ilk 4 buçuk ay da herkes öyle 5 . Aydan sonra sadce sol tarafa yatarak rahat edilebiliyo bende öyle oldu yani sağlıklı olan da o zaten doktor onaylı 😊
KaanErkan-mom mervetanhan karnın büyüyünce zaten yatamıyosn. Yat nolucak bende yatabildiğim kadar yattım şimdi sadce soluma yatabiliyorum 🤢
Ttugbablgn-77 6 aya kadar istediğin gbi yatabilirsin you tubeden de izleyebilirsin doktorlar öyle diyor
ssnnmmm mervetanhan 20.haftaya kadar istediğin gibi yatabilrsin sonrasında önüne ardına yastık koyarsan daha çabuk alışırsın
KaanErkan-mom mervetanhan içinde bir şey eziyorsun zaten😂 ama ezilmiyor korunaklı yerde suyun içinde balık 🐟
Purpura26 mervetanhan 6. Aya kadar istediğin gibi yatabilirsin altıncı aydan sonra sağına ya da soluna diyor doktorlar. Ama ben hamile kaldığımdan beri yatamıyorum yüz üstü karnımda baskı var gibi geliyor psikolojik olabilir 😃
asellolya aynı 18. haftadayım yüz üstü yatmadan uykuya dalamıyorum bakalım ne zamana kadar böyke gitcek