Merhaba sevgili anneler 37. Hafta çatı muayenesi oldum kemiğim aşağıda olduğu için bebeği riske atmak istemedik doktorumla. Pazartesi gün verecek sezeryan için. Ama son 2 gündür çok halsizim ve su sızıntısı yaşıyorum çok az miktarda bir pecetenin ortası ıslanacak kadar. Ama kaygan ve jel değil yapısı. Bebeğin suyu mudur? Pazartesiye kadar beklemeli miyim?