ece_2206 aynen bende öyle bi hamile kaldım psikolojim bozuldu hergün kendimi dinliyorum.covit sürecide çok zor ama gene elhamdülillah iyiyim bugün karantinanın son günü öksürük geçerse herşey yoluna gircek galiba.öksürük benim genelde balgamlı oluyor sizide öyle mi acaba