24 mayıs akşamı gece12’de suyum geldi hemen hastaneye gittik. Muaynede açıklığım olmadığını söylediler. Sabaha kadar hafif sancım vardı. Hiç uyumadım. Sabah muaynede hala açıklığım olmadığı için suni sancı verdiler.Öğlene doğru suni sancıyla birlikte açıklığım bir santim oldu. Sancılarım çok şiddetliydi. Saat dörde doğru sancıdan kıyametleri kopardım. Uykusuzluktan ve açlıktan kendimden geçiyordum. Saat yedide açıklığım altınsantim oldu. Annemle kayınvalidem artık sezaryen yapsınlar bayılıcak diyorlardı. Bu kadar sancı çektim biraz daha dayanırım dedim. İki saat sonra açılığım hala altı santimdi. Hayatımda hiç böyle bir acı yaşadığımı hatırlamıyorum. Saat onda açıklığım altı santimde kaldığı için benim sezeryana hazırladılar. Artık dayanıcak gücüm kalmamıştı tam 22 saat sancı çektim. Saat on buçukta kızım dünyaya geldi. Kucağıma aldığım an bütün yaşadığım ağrılarım bitti. Suyum 22 saat önce geldiği için bebeğimin kanında enfeksiyon çıktı. Emmedi sürekli kustu. Serum taktılar ve antibiyotik veriler. Bu gece sabaha kadar serum kalıcak kolunda. Bebeğim için dua edin. Çok zor bir doğum oldu ve şimdi kucağıma alıp emziremiyorum.