Arkadaşlar üç hafta önce doktorum mantar teşhisi koydu fitil kullandım bir hafta arayla. Kaşıntım ve sarı beyaz akıntım vardı şimdi akıntı çok çok azaldı kasıntı da geçti çok şükür. Şimdi de idrar yaptıktan sonra kasiklarimda hafif agri oluyor akıntım da bazen geliyor acaba idrar yolu enfeksiyonu mu oldum. Sizce ne gibi belirtiler oldu nasıl anladınız