Bayanlar akşam saat 10 gibi hafiften suyum geldiğini hissettim idrar kaçırır gibi hemen dr a gittim ve turnusol kağıdıyla baktı önce birşey yoktu sonradan eve yolladı mavi olursa gel dedi ve malesef gelen akıntı gibi su maviye dönüştürdü hafiften kağıdı😔 amnisure testi yapıldı ve şüpheli pozitif çıktı yatışım yapıldı. Çok korkuyorum böyle olup sorunsuz sona gelen var mı?