masallarin kizlar 10+3 gebeyim allaha bin sukur cok fazla gazim oluyor ozellikle aksamlari bide bgn hafif sag kasigimda batma oldu batma gibi bole genisleme gibi gazdanmidir normalmidir
tkrj19 masallarin normal canım kendini yorma fazla ama ne olur ne olmaz bebeğin yerleştiği için bazı zamanlar batma olması normal