Lierac kardeşimde ve gelinimizde hiç işe yaramadı o yüzden arifoğlu aktardan aldım biraz kokuyor diye yarısını anca kullandım sonra hergün duştan sonra sadece bebek yağı kullandım 10 gün sonra doğumum var hiç çatlamadım ki normalde vücudum çatlamaya çok müsait işe yaradı galiba