İlk üç ayı çok önemsedim ne dışarıdan yedim ne paketli gıda ne asitli içecek tükettim. Şuan 35.haftadayım. Ayda bir iki defa asitli bi iki defa kızartma bi iki defa dışarıdan canımın çektiği yemekleri sipariş ediyorum. Çünkü gerçekten dayanılmaz boyutta. Özellikle tatlı isteği utanmasam hergün ya alcm ya yapcam. Engel olmaya çalışıyorum. En azından sağlıklı şeyler mutlaka hergün tüketiyorum. Zararlılar da kaçıyo işte 🥰