Havvauzgunn ilk üç ayımı hamile gibi degilde hasta gibi gecirdigim icin suan anliyorum seni Allah yardımcın olsun inşallah. Valla şöyle soyliyim bulanti icin ilac var istersen doktorun yazar ama ben ilac kullanmak istemedim benim doktorum uc ay bebegin senin yediklerinden beslenmiyor kanindan besleniyor o yuzden senin ac ve halsiz olman onu etkilemez sabret dedi. Oyle de yaptim sabah kalktim kustum biseyler yedim kustum aksam gene ayni (tuzlu cubuk ye dediler nafile napsam gecmedi) en son kendime gaz verdim sabah kalktim kahvalti yaptim kustum ac kaldim gene ama uzerimi giyinip kapinin onune ciktim hava aldim biraz yürüdüm valla icim acildi yanima sari leblebi ve kuru üzüm karistirip almistim onlari atistirdim eve geldim yumurta kaynattim tekrar yedim sonra evde temizlik yaptim arada balkona ciktim falan böyle böyle gecirdim üç ayımı. Sana tavsiyem kustum halsizim acim diyip yatma daha da kötü oluyor, bi hava al dolas hastayim diye yattikca insan daha kötü oluyor inan. Kendinle bi konus gaza getir kendini hersey hallolur insallah 🥰