Busra3509 benim hamilelik öncesi taşikardim vardı. Sürekli doktora gidiyordum holter yakılıyordu bişi çıkmıyordu. Doktor atak geldiğinde acildeki ekg istememi ve onunla kontrole gelmemi söyledi. Bir gün ölecek gibi oldum acile gittiğimizde nabzım 230 seviyelerindeydi. Normalde her zaman olmuyor. Yorgunluk uykusuzluk çay kahve beni tetikliyor. Doktora bu ekgyi görürdüğümde sinüs taşikardi var sende dedi. Ya ablasyon olmam gerektiğini yada ilaç kullanmam gerektiğini söyledi. İlk başta vaxosen kullanıyordum. Sonra baktım bişeyim yok kestim. Ve yine atak geçirdim. Tabi bu ataklarımın arasında 1 buçuk yıl vardı. Çocukta düşündüğümüz için bi prof. Gittik hamilelikte olabileceğini normal olduğunu söyledi. Sonra hamile kaldığımı öğrenince kadın doğum doktoruma durumu anlattık. Kardiyoloji doktorum eğer ilacımı kullanmama onay verirse kullanmam gerktiğini söyledi. Kardiyoloji doktorumda hamilelerde bi klinik çalışma olmadığı ama beloc kullanan hamileler olduğunu söyledi. Kullanmamın bir yan etkisi olmaz dedi. Takip ederiz diye söyledi. Yani ilacımı hiç kesmedim. Arada çarpıntım oluyor olmuyor değil. Benim normal nabzım zaten 100-110 arası atar ama beloc çok iyi bir ilaç. Eğer sizinde böyle rahatsızlığınız varsa hamilede olsanız hamile olmasanızda ihmal etmeyin geçmiyor çünkü. Ben çok araştırdım çok doktora gittim. Oğluşum çok şükür iyi 29. Haftamızdayız. Korkmayın hiç kafanıza taktığınızdada çok teyikliyor. Bu rahatsızlığımda çay kahve içmemeyi çok kendimi dinlemeyi öğrendim. Çay kahve içiyorsanızda kesin bence çok etkiliyor.