papatyasever34 hiç canını sıkma evlat acısı çok kötü seni umutlandıracak bişey söyleyim bende düşük yaptım ama çok küçüktü daha adet gini düşürdüm oyüzden korunmadım hiç ader olmadan 15. Günde silik çizgi vsrdı 23. Günde testim pozitif çıktı verende Allah alanda bende kendimi çok suçladım çünki hiç dikkat bile etmedim tam ümidi kesmişken oldu aşırı iş yaptım koltuk kaldırdım şimdi 3 aylık olduk dün kanamam oldu ilk defa iğne vuruldum rabbim bize uzun ömürlü evlatlar versin en kısa zamanda hüznün sevince çevrilsin 🙏🙏