Hale5555 Kızlar bugun yaptırdım da yalnız baya acıyor yeri böyle mi oluyor bu ilaç daha 10 gün daha vurunacağım 😔
Pollymom Hale5555 ben hiç sorun yaşamadım.igne vuranın mahareti diyebilirim.benim hemşiremin eli hafifti ondan belkide
Mervekayaa Hale5555 çok zor bi ilaç çok ağrıtıyor bende bayadır vuruluyorum sma dün ilk defa yeri şişti ve kaşındı sadece sabır ☺️
Boncukgiller003 Hale5555 ay evet çok fena acıtıyor. Hatta bı kaç saat sonra da ağrı yapiyo poponun üzerine uzun süre oturamadim ben. Bir hafta kullandım ama açısı iki hafta sürdü abartısız. Doktora sordum yağlı bir ilaç olduğu için ağrı yapar demişti. Çok geçmiş olsun
Loveme Hale5555 yağlı bi ilaç ve şişlik oluyor ben sıcak su torbası koymuştum üzerine bu şekilde geçmişti acısı ve her vurulduğunuzda farklı tarafdan yaptırın
Boncukgiller003 He birde çok kanamisti en son vurundugum. Pamuktan camasirima çamaşırından pantolonun dışına kadar çıkmıştı kan. İç çamaşırım baya el kadar kan olmuştu kıpkırmızı. Korktum ama oda olabileceğini söyledi hemşire
Boncukgiller003 Hale5555 evet 15 haftalığız. 7 haftalik hamileyken az miktarda kanamam oldu da düşük olma ihtimaline karşı vermişti doktorumuz. Rabbim isteyen herkese versin kucağını boş bırakmasın inşallah
Hale5555 Boncukgiller003 tek transver mi oldunuz acaba bende tek olucam da inşallah tutar. Allah kucağınıza almayı nasip etsin
Krcdmt Hale5555 bende dün yaptırdım ağrısı bugün ortaya çıktı , bacağa vuran bir ağrı ve bende günlerce kalıyor 😢
Boncukgiller003 Hale5555 yok cnm ben normal yoldan gebe kaldım. Geçen sene evlendik ilk evlilik yıldönümünde gebe olduğumu öğrendim. Korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım. İnşallah Rabbim size de nasip eder 🤲🏻