Fznr Arkadaşlar geçen hafta salı aşılamam oldu. Pazar gece 12 de çatlatma iğnesi vuruldum. Dünden önce ve bu gün test yaptım silik çıktı bu gün iğnenin 12 günü. İğnenin mi etkisi yoksa pozitif mi yardımcı olurmusunuz 🤲🏻😔
Hilal1907 Fznr 12.gunde benim negatif cikiyordu ignenin etkisi gecmis olabilir. Yarin yada obur gun tekrarla testi eger koyulasma varsa gebesindir.
[silindi] Fznr bende dayanamadım aşılmadan 8 gün sonra kan testi yaptırdım 0,450 çıktı pazartesi tekrar betahcg test yapıcam ama yükselme durumu pek yok sanırım 😟
Fznr Vildan2018 çöl silikmiydi benim geç çıktı 1 2 saat sonra baktım vardı çizgi ikisindede ikiside ayrınayrı marka aldım
Fznr [silindi] arta bilir hayırlısı olsun. Gebelik testi kendiniz yaptınız mı? Belirtiniz falan varmıydı?
[silindi] Fznr şuan karnım ve belim çok agrıyor otururken yürürken karnımda tuhaf bi agrı var inşallah kist olmamıştır. Kendim idrarla hiç test yapmadım kan testi daha güvenilir geliyor. Çünkü önce kana sonra idrara geçiyor.
Fznr [silindi] sizde çok erken vermişsiniz bi 10 olsa neyse 8 çok erken kasık ağrısı bende de var ama önemsemiyorum son düşüğümden beri hep ağrım olduğu için hayırlısı olsun hakkımızda