Mavi_- Kızlar adetime 3 gün var bittiği günden beri ovülasyon testi yapıyorum bi türlü 2 koyu çizgi göremedim 2 gündür yapmayı bıraktım bugün yine tekrar yapayım dedim bu şekilde çıktı adete 3 gün kala yumurtlama olabilir mi
Blossom Mavi_- Bu arada 2.çizgi koyu olsaydı evet yumurtlama diyebilirdik. Ne zaman olduğu önemli değil yani. Bana bu çizgi daha çok çatlama çizgisi gibi geldi. Devam edin yine de test yapmaya.
Rabia54_ Mavi_- yumurtlama değil canım T nin C kadar koyu yada ondan daha koyu olması lazım bide bende ovulasyon kullanarak gebe kaldım bazı aylar yumurtlama olmuyo Buda normalmiş yani
Mavi_- Blossom pazartesi günü adet olacam zaten dediğiniz gibi yapim belki geç yumurtladım bebekte varsa zaten adetim gecikir inşallah