Su_12 Dayanılmaz bir kasık ağrım var bastırıp gidiyo 5+1 haftalık ama ağlıyorum o derece ne yapmalıyım
Nuray23 Su_12 ilk haftalarinda kasik agrilarin cok olcak canim normal. Yine de kendini sicak tutmaya bak. Ama bazen ne yaparsan yap kasik agrilarina cozum yok tek cozum sabirla ilk haftalarin gecmesini beklemek😊😊👍
Attent Su_12 doktorunuza soyleyin magnezyum ilacı veriyor kulan rahatlarsin ben 1 hafta çektim şükür geçti 28 haftamdayim
gel_artik_bebegim Su_12 canım o derece ağrın olması normal bir durum değil yerleşme ağrısı hafif kasık ağrısı oluyor benim de senin gibi dayanılmayacak derecede ağrım oldu geçen ay düşük yaptım mutlaka doktora git bence
Nisan30 Su_12 ilk haftalarda agrılar oluyor ama bu denli dayanamayacak sekildeyse doktorunuzla bir görüşün belki progestan falan verir o rahatlatır
Nurtrky Çok ağrınız varsa doktorunuzla görüşün bu kadar çok olması normal olmayabilir geçmiş olsun sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Su_12 gel_artik_bebegim ben spor yaptım Ve ağır spor hamile olduğumu bilmiyordum hoplayıp zıpladım Evi temizledim sizce bi zararı olnuşmudur hastaneye Pazartesi gidicem ama içim rahat değil son Birgün bekliyorum
Su_12 Nisan30 Pazartesi’yi bekliyorum eşime diyorum acilemi gitsek Yok diyo korkma Pazartesi hastaneye gitçez doktor herşeyine iyice bakar diyor ama benim o an sancıların vurduğu an gelince kalk hastaneye gidelim diyorum bilmiyorum bekliyorum sabırla
gel_artik_bebegim Su_12 bebek sağlıklıysa birşey olmuyor sagliksizca ne kadar dikkat ederseniz edin düşüyor
Nuray23 Su_12 benimde cok kasiklarim agrirdi uyku uyuyamazdim yada uykumdan uyandirirdi allaha sukur bisey olmadi. Sen kontrole gittigin zaman yine de bi soyle doktoruna onun sozleri daha da rahatlatir 👍😊