Cagsel Kızlar 13 haftalık hamileyim. 2 gündür biraz karnım ağrıyor bugün daha fazla oldu çekilmeyecek bir ağrı değil ama merak ettim neden diye? Yaşayan var mı ??
Bseda Cagsel 15 deyim banada oluyor bazen bikaç gün üst üste karnın genişliyordur bebek için. Sadece çok fazla ve hiç geçmeyen ağrılarda doktora gidilmesi gerektiği söyleniyor
kubraclk51__ Cagsel rahminiz büyüdüğü icin olabilir ya da üşüttügünüz için gaz sancısı olabilir . Çok ilerlemedigi sürece korkmayin bişey yoktur inşallah .. sağ salim alırsınız bebeğinizi kucağınıza 💞
Cagsel Bseda şuan geçti mesela rahim genişliyor galiba daha dün doktora gittim yolundaydı her şey🙏🏻 Cinsiyet öğrendiniz mi
Bseda Cagsel hayır 12. Haftada gittiğimde kordon bacak arasındaydı. Bikaç gün sonra 16. Haftamda gideceğim☺️
mmk01 Cagsel bnde 13+3 haftalığım dün ikili tarama vardı bnmde başladı bir iki haftadır adet sancısı gbi dün doktora dedim bişey demedi bi sorumda görünmedi hem karnım hem sağ tarafım çok ağrıyor bnmde