Parla_ Kızlar, 23-24 yumurtlama gördüm. Ne zaman test yapmalıyım? Dün yaptım ama negatif çıktı. Sizce erken mi?
Deletedmom5 Parla_ bence adetin geçmesini bekle cnm sürekli yapınca stres oluyo aslında cokta düşünmemek gerekiyor ben bunu anladım
Hayat1 Parla_ en erken yumurtlamadan 11 gün sonra yapabilirsin en garantide yumurtlamadan 14 gün sonrasıdır canım erken yapmışsın varsada anca kanda çıkar idrara geçmesi zaman alıyo
Parla_ Hayat1 Anladım. O zaman regliye kaç gün kaldığından çok yumurtlamanın üzerinden geçen gün önemli
Hayat1 Parla_ evet canım aynen öyle hatta bi çok kişi adeti beklemeyi tavsiye eder çünkü erken davranıp kanda gebelik gördüklerinde bile adetle atabiliyo vücut onu eğer sağlıksız bir gebelikse buda çok üzücü oluyo tabi kişi için
Hayat1 Parla_ aynen beklemekte çok zor bizim gibi sabırsız olanlar için ama ben şahsen test yaptığımda daha çok üzülüyorum adeti bekliyorum genelde inşallh hayırlı haberi alırız tez zamanda
Mervediz1 Parla_ canım bende ovilasyon testiyle 23 bide yumurtlama gördüm bat 4 Ocak bugün yaptım negatif çıktı ama yumurtlamanın üzerinden 10 gün geçtiği için bi umut bekleyecem dördüne kadar bakalım umarım pozitifi görürüz
sehrengiz_8 Parla_ adetiniz gecikince yapın cidden öncesinde test yapıp durmak hem israf oluyor hem de zamandan kayıp negatif görünce moraliniz bozuluyor belki yeni döllenme oluşuyor bilmiyoruz ki adet gecikmesini beklemek em doğrusu galiba
Parla_ sehrengiz_8 kesinlikle testler hep boşa gidiyor üzerine negatifi görmek umutsuzlandırıyor insanı.