Aycan_akay54 canım ben yaşamadım. 39 haftalıgım. Planlı sezeryan olacagım. 2 gün sonra dogumum. Ama o zamana kadar sancı vs gelebilir acil alırız o zaman demişti doktorum. Bazen benimde alttan baskı agrı falan oluyor. Onu sordum. Sancı gelse şuanki olanlardan farklı mı olur nasıl ayırt edecegim demiştim. Bir kere karnın taş gibi sert olur hiç yumuşamaz.Bu en önemli belirti.Uzanınca dinlenince geçmeyen bir karın agrın olur. Bu öyle bir agrı olur ki daha önce hiç yaşamadığını anlarsın. Ve düzenli olarak agrı girer. Mesela 15 dk ile başlar. 15 dkda bir birkaç dklık agrı olur. Dinlensen bile geçmez. Sonraki 15 dk birdaha. Sonra 10 dk 5 dk falan derken baya Bi sıklaşır. Zaten bu normal bir agrı gibi olmaz aşırı derecede agrı olur. Hemen ayırt edersin demişti. Yani doktorumun dogum sancısı tarifi bana bu şekildeydi.2 günüm kaldı inşallah sancı falan gelmez de siizn ki de böyle birşeyse bence vakit kaybetmeyin.