gulsumklc2 gebelerin %70 inde görülen bir durum bu. 16. Haftaya kadar kustum ben. İlaç o bu şu hak getire. Kasmayın kendinizi doğal akışına bırakın. Yardım alabileceğiniz insanlar varsa etrafınızda ev işi için muhakkak alın yıpratmayın kendinizi. Bu normal süreç. Bir de tavsiyem nette jinekologların uzmanların hafta hafta çok güzel anlatımları var gebelikle ilgili bol bol o sayfaları okuyun, ne kadar uzman bilgisi edinirseniz o kadar hazırlıklı ve motivasyonlu olursunuz. Pozitif düşünün, gebelik hormonunuz artıyor bebek tutunuyor bu yüzden mide bulanıyor. Kafam klozetin içinden çıkmazken böyle motive ederdim kendimi🙂 çabuk geçer inşallah🤲🏻