Son 87 ilk doğumum inşallah sizlerde de öyle mi bilmiyorum ama ilk başlarda çok korkardım imkansız bir şey gibi gelirdi nasıl olacak derdim ama sanırım zaman geçtikçe korku azalıyor sadece sorunsuz şekilde geçsin istiyoruz o yüzden korkuyu unutuyoruz galiba 😌 benim şu an tek isteğim zamanında sağlıkla gelsin nasıl olsa bir şekilde halledilecek doğum diyorum 😅 elbiseler falan çook tatlı geliyor bana ya minicik doğsada her gün bir tanesini giydirsem minnoş minnoş diye hayal ediyorum 😂