Arkadaşlar merhaba bir konuda bilginize ihtiyacım var rahim yetmezliği nedeni ile erken doğum riskim var 26 haftamda ilk sancı sertleşme başladı yatış yapıldı serum falan derken kasılmam geçti 2 doz ciğer geliştirici iğne yapıldı çok şükür 30 haftama girdim dün tekrar kasılma sertleşme sorunu yüzünden yatışım yapıldı 2 doz ciğer geliştirici tekrarlandı şimdi taburcu oldum 1 hafta sonra tekrar çağırdı bu iğnenin etkisi ne kadar sürüyor acaba ilerleyen haftalarda doğum olmazsa etkisi devam eder mi acaba başka doz hakkım kalmadı olarak biliyorum ilk gebeliğimde erken doğum oldu bu iğne yüzünden yoğun bakımda çok kalmamıştı merak ettim bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim