halitefe aynen haklsnz siz suan özel hastanede mi takiplisinz . Bnm bırde kayplarmdan dolayı seklaj olmam lazım rrahmde perde vardı onu amaliyatnı oldum. 2 kaybımdan sonra bıanda bnm bu pıhtılanmadan mı neden bilemediletr beynimde damar tıkanıkları oluştu çok korkuyorum. Özelin üstesnden gelemem doye korkuyorum dewltdeki doktorlar umursamazlgna gelırsem ya dyorum herşiym karşık nasıl üstesnden gelıcem 😔çok düşünyorum