7 ay önce dusuk yapmıştım şu an 4 haftalık hamşleyim kanamam oldu Acile gittim 3 gün önce düşük yapabilirsin dedi, bugün de kanamam oldu özele gittim iğne ve hap verdi progestan şu an durdu kanamam %50 düşük yapabilirsin %50 de devam edebilir gebelik istirahat et beslenmene dikkat et dedi bu durumu yaşayıp gebeliği devam eden oldu mu