Busramhr Esengul42 vatsap oşsa benim gördüğümü işaretler atarım tahmin tabiki hiç iyi değilim ulttasonda benimkinde çıkıntı görmüştüm şengül hanım gözükmüyor dedi bacaklardan biride olabilirdi benimi 😁
Busramhr Esengul42 Esengul42 kız Allah seni iyi etsin kendş bebepin kocaman göremedin bunu nasıl anladın kese şeklide değişiyormuş insana göre 🙈
Esengul42 Busramhr benim iki kızım var ikisinin de kesesi yuvarlak :):) kese fasulye gibi olunca erkek diyorlar ona istinaden söyledim cnm Bildiğimden değil :):)
Esengul42 Busramhr https://imgyukle.com/i/ast57M bu da 6 haftalıkken ilk ultrasonumuzdu şimdi ki bebeğimin :) bak bakalım
Busramhr Esengul42 deminde başka bir formda okudum bir kaç kişi benimde fasülye ama kız filan tutmuyor dedi