Sezeryan sonrası çabuk iyileşmek için bol bol yürümeniz gerekiyor ağrılar anca öyle geçiyor yürüyerek iyileşeceksiniz ameliyattan bi kaç saat sonra kalktım hemen ilk kalkış zor oluyor ama yürüdükçe geçiyor ağrı en iyi ilaç hareket eve geldim ben yine yatmadım hemen iyileştim şükür lansinoh kullanmıştım ben krem olarak ikinci gebeliğim eşim farklı bi krem almış kullanmadım onu daha bi yorum yapamıyorum onun hakkında ama memnun kaldım lansinohtan