Handan04 hayır yanlış bilgilendirmeyin insanları lütfen ve morallerini bozmayın zira bu süreçte stres yapmamak çok önemli niceleri vardır anne karnında down sendromlu denip sağlıklı doğar Allah’ın işine kimse karışamaz .bendede 6 cm çikolata kisti vardı doktorun bana “ sende yumurta tembelliği var “dediği ay hamile kaldım binlerce şükür .ve 4,5 sene sonunda tedavisiz .lütfen insanlara bu şekilde söylemeyin yorumunuzu görünce ben bile kötü oldum