Rahimde uyarı olmustr canım yalancı sancı oluyordur o yüzden merak etme benimde ilk dogumum dan 2 hafta falan önce doktorum rahime uyarı verelim alttan diyordu dogumun kolay baslaması icinmiş ilk gebelik oldugundan dolayı eliyle uyarı veriyordu daha sonra biraz biraz yalancı sancım olup geciyodu ama 39+5 te dogum yaptım korkma yani normal birsey o dogum sancısı falan degildir bebek cok hareket edince de oluyor