merhaba arkadaşlar başta belirteyim 33+1 im ve biraz enfeksiyonum var.
ama 3 gündür enfeksiyon akıntısından bambaşka bir akıntı geliyor böyle su gibi peçete koyuyorum hep çamaşırıma ordan anlıyorum peçete ıslanıyor ama akıntı yok. sadece bir ıslaklık. bu da mı bi akıntı çeşidi acaba internete baktım ama bulamadım işe yarar bir şey. doktorumun da numarası yok muayenem karantinadan sonra.