Esmaa23 canım benim de 3 4 gün önce sol karnımda sertlik gibi bişey batıyor gibi oldu sol tarafıma yatamadım çok korktum doktora da gidemedim baktım netten rahim büyüyor ya da gaz sıkışması olur yazıyordu bu arada 15 haftaya girecem inşallah iyidir bebeklerimiz