Zeyneppz canım bandrmada Şafak beye gidiyorum çok memnunum, bayan doktor olarak Aylin hanım var ama ben çok sevemedim Aylin hanımı, hamilelik yokken başka bi nedenle gitmiştim ama saçma sapan yorumlar yaptı bana, ozamandan beri de bidaha gitmedim, memnun olanlar da var Aylin hanımdan, yeni hamilesin galiba gidip deneyebilirsin memnun kalırsan devam edersin, başka bayan doktor yok bandrma royalde