Merhaba arkadaşlar bugün doğum yapalım 5 gün oluyor ve akıntım çok olmadı hatta şuan bitti gibi normal pet kullanıyorum o bile kirlenmiyor gibi günde 2 kere değiştiriyorum öyle ki az kirleniyor ilk gebeliğim bilmiyorum da sizce normal mi yada artması için ne yapabilirim doktorum oskapar iğne vermişti o kesmiş olabilir mi