B0220 zeynepbalci Cicek12 özel Ncr hastanesi Dilara basat ilk gebeliğim doğum yapmadım henüz ama kontrole gittiğim zamanlar gayet memnun kaldım bebeğimin ayak parmaklarına kadar gösteriyor beş altı görüntü veriyor soru sorduğunda kısa kısa cevaplar verip geçiştirmiyor olgun tonton bi bayan 🥰 normal doğum taraftarı kendisi 💁🏻♀️ İnstagram hesabından da bakabilirsin ben hemen hemen bütün yorumları okuyup gitmiştim iyi ki gitmişim 🙏🏻 Kullanıcı adı (basatdilara) 🤗 muayene ücreti 135 sanırım eşim öğretmen olduğu için 15 lira indirim yapılıyor detaylı ultrason da 60 liraydı mesela biz 40 lira ödedik. siz yada eşiniz kamu personeli ise indirim oluyor.
Nil-123 Merhabalar Gaziantep Cengiz Gökçek Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları hastanesinde , Tahsin Gümüşburun benim doktorum çok iyi bir doktordur tavsiye ederim 👌🏼
Tugbaomerfaruk Cicek12 ben deva hastanesinde gülhan hanım a gidiyorum bana da buradan birisi önermişti öneririm canım